Filtrace vzduchu ATMOS F10-B-CF

ATMOS Chrást ATMOS Chrást

atmosf10b-cf

Novinka

Filtrace vzduchu ATMOS F10-B . Max.přetlak: 16 bar, provozní průtok: 437 [m3/h].

Popis produktu

na objednávku

Naše cena s DPH:

13 819 Kč


Naše cena bez DPH:

11 421 Kč

nej-kompresory-akce2.png

Zboží skladem zasíláme týž den

Zasíláme po celé ČR i SK

Možnost platby kartou online

Nabízíme šifrovaný HTTPS přístup

Filtrace vzduchu ATMOS F10-B . Max.přetlak: 16 bar, provozní průtok: 437 [m3/h]. Cena dohodou. Kontaktujte nás pro individuální cenovou nabídku.

 

     

Filtrace vzduchu  ATMOS - NOVÁ GENERACE

  

Řada mikrofiltrů NGF byla vyvinuta tak, aby bylo možné zajistit dokonalou kvalitu stlačeného vzduchu při nízkých provozních nákladech.

Technologie je založena na aplikaci nejnovějších materiálů využívaných pro filtraci stlačeného vzduchu.

Mikrofiltry této řady tak splňují náročné standarty v oblasti stlačeného vzduchu ISO 8573. Výkon filtračních elementů byl potvrzen v souladu s předpisy pro testování dle normy ISO 12500.

 

Jako filtrační médium se u řady NGF používají plisované filtrační elementy vyznačující se mimořádně velkým povrchem. Díky tomu se značně snižují tlakové ztráty.

Jedinečný tvar hlavic filtračních elementů umožňuje neturbulentní průchod vstupujícího a vystupujícího vzduchu. Optimalizované cesty proudění a nový vzhled koncových hlavic navíc dále minimalizují tlakové ztráty této řady filtrů.

 

  popis%20filtru.png

     

 

Jedinečné velikosti filtrů

  • celkem 14 modelů pokrývá objemový průtok od 34 m3 /h do 2549 m3 /h
  • speciálně tvarované pouzdro s optimalizovanými drahama proudění snižuje tlakové ztráty
  • lehký, kompaktní tvar umožňuje snadnou instalaci a také šetří prostorem
  • chromátovaná pouzdra jsou před korozí optimálně chráněna dvojitým práškovým nástřikem

Přehled výhod

  • maximální provozní tlak 16 barů (přetl.)
  • maximální vstupní teplota 66 °C
  • velký efektivní povrch, až 4,5krát větší než u tradičních elementů
  • plisované filtrační médium z borosilikátu (vylepšená životnost, snižuje tlakové ztráty )
  • vnitřní a vnější stabilizační těleso z nerezové oceli zvyšuje stabilitu filtračního elementu
  • speciálně ošetřený drenážní plášť zvyšuje kapacitu odvádění
  • barevně označené koncové hlavice filtračních elementů umožňují snadnou identifikaci a pořízení originálních dílů
  • filtry lze snadno spojit do kombinace svěrným spojem
  • diferenční manometr je namontovám na hlavici filtru
  • výměna prvku po dvanácti měsících nebo při dosažení diferenčního tlaku ve výši 400 mbar
  • elementy s aktivním uhlím se vyměňují nejpozději po tisíci hodinách provozu (vztaženo na vstupní teplotu 20 °C)

 

    

 
  
   
 
 
 
  
 

  

     

   

Máte zájem?

V případě zájmu kontaktujte NEJ Kompresory, náš tým Vám vytvoří tu nejvýhodnější nabídku na filtraci vzduchu ATMOS na českém trhu!

Hmotnost [kg]3,8
Objemový provozní průtok [m³ /h]437
Max.provozní tlak [bar]16
Připojení [ R ]1 1/2"
Filtrační elementSF/PF/HF/UF/CF - 10

Atmos Chrást


Původ strojírenské výroby v areálu firmy ATMOS Chrást se traduje již od roku 1899, kdy pánové Suchý, Jouza a Čáp založili slévárnu a strojírnu.


V roce 1948 byla znárodněna a začleněna do n.p. ŠKODA Plzeň, která v roce 1987 zahájila licenční výrobu šroubových bloků B 100 a vývoj šroubových kompresorů (SKD 200, SKD 201, SKD 202 a SKE 200 S) až do roku 1992, kdy ŠKODA a.s. výrobu kompresorů zastavila a závod v Chrástu nabídla k prodeji. Nový majitel, firma Liška a Kraus kompresory, s.r.o., získal továrnu včetně značky ATMOS a dlouholetého "know-how" ve výrobě kompresorů. Okamžitě byl zahájen vývoj nových řad mobilních i stacionárních šroubových kompresorů a do konce roku 1994 byla zavedena výroba 16 nových typů kompresorů.


factory.jpg


Na podzim roku 1993 byla zapsána změna názvu společnosti na ATMOS Chrást, s.r.o. V letech 1994 až 1996 se výrobní program rozšířil o dalších 10 typů a ATMOS Chrást vyráběl ucelené typové řady pojízdných, lokomotivních a stacionárních kompresorů. Po úspěšné modernizaci výroby šroubového bloku B 100 bylo zahájeno osvojování výroby většího bloku B 260, který byl zařazen do sériové výroby v roce 1998.


V letech 1997 až 1999 byla uvedena na trh řada stacionárních kompresorů (SEC) nové generace. Při vývoji byl věnován maximální důraz na snížení hlučnosti, dosažení špičkových výkonnostních parametrů při zachování tradiční robustnosti konstrukce jako záruky životnosti stroje. Nové kompresory byly přijaty velmi příznivě na domácím i exportních trzích.


Byla vyvinuta i nová řada pojízdných kompresorů (PD) poháněných nejnovějšími modely motorů Deutz, později Perkins a Daihatsu Vanguard určená pro prodej po celém světě.


Průlomovým krokem bylo koncem roku 1998 zavedení výroby řady malých kompaktních šroubových kompresorů Albert (E) revoluční koncepce. Sortiment kompresorů Albert je trvale rozšiřován. V současné době se již vyrábí 64 různých typů a modifikací se jmenovitým výkonem motorů od 3 do 22 kW a širokou škálou volitelného příslušenství. Další významný inovační krok učinila společnost ATMOS Chrást v roce 2002. Technický vývoj započatý již v roce 1996 vyústil v zásadní rozšíření výrobního programu společnosti. Na trh byl uveden rozsáhlý sortiment motorgenerátorů AT. V současné době disponujeme kompletní řadou generátoru, která dokáže pokrýt požadavky širokého spektra zákazníků (záložní zdroje, půjčovny stavebního vybavení, aj...)


Veškerá produkce společnosti Atmos splňuje i ty nejpřísnější světové normy a restrikce.

Napsat recenzi

Centrála benzínová ATMOS AT 6,5

Centrála benzínová ATMOS AT 6,5, výkon (3 fáze): 7kVA, napětí: 3x400V, objem nádrže: 6.1l.


Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.